Čizkejk


Koliko sam torti i kolača napravila,ali čizkejk nijednom do sada 😊volim da ga pojedem,laganog  je ukusa,kremast...zaista nije potrebno neko umeće spremiti ga,još ako nadjete lepo napisan recept i pratite svaki korak  uspeće sigurno!Ja sam ovaj recept našla na instagram stranici #moje_djakonije,kod drage Lidije Djurić!

Sastojci za podlogu :

- 300 gr mlevenog plazma keksa

- 5 kašika mleka,može i više

- 180 gr maslaca

Za beli fil :

- 450 gr Ella sira

- 500 ml slatke pavlake

- 220 gr šećera u prahu

- 1 kesica vanilin šećera

- 10 gr mlevenog želatina

Za voćni fil

- 400 gr miksa crvenog voća ( ili koje vi želite)

- 50 ml vode

- 10 gr mlevenog želatina

- 4 kašike šećera

Priprema :

Ja sam koristila smrznuto voće koje nisam prethodno odmrzavala,već sam zajedno sa šećerom stavila u šerpu,pustila da se otopi i  počne da vri,i od tog momenta kuvala još 10 minuta.Potom sam štapnim mikserom sve izblendala.Želatin preliti sa 50 ml hladne vode i ostaviti 10 minuta da nabubri.Voće skinuti sa ringle,jednu kašiku nasuti u posudu sa želatinom,dobro sjediniti,pa sve nasuti u kuvano voće i lepo promešati.Ostaviti da se voćni fil prohladi,treba da bude mlak.

Rastopiti maslac,dodati mlevenu plazmu i mleko,umutiti mikserom.Treba da se dobije mekša smesa,koja se može prstima utisnuti u kalup,prečnika 24 cm,po potrebi dodati još mleka.Odložiti podlogu u frižider dok se priprema beli fil.



Umutiti slatku pavlaku,ali ne previše čvrsto,u posebnoj posudi umutiti sir sa šećerom u prahu i vanilin šećerom.Dodati slatku pavlaku i sve lepo sjediniti.Želatin razmutiti sa 4 kašike hladne vode i ostaviti 10 minuta da nabubri.Zatim otopiti na tihoj vatri,ne sme da provri.Tu dodati kašiku belog fila,izmešati,i dodati u ostatak belog fila i sve lepo sjediniti.Ovaj fil rasporediti preko plazme,dobro popuniti da ne ostanu rupice.

Ohladjeni fil od voća preliti preko belog fila,odložiti u frižider preko noći,kada se sve lepo stegne odvojiti oštrim nožem od kalupa.

Коментари

Популарни постови