Burek od gotovih kora


 Potrebni sastojci:

- pakovanje kora za pitu (mogu i heljdine)

- 350 gr sira,ja sam korstila fetu koju sam prethodno izgnječila

- 150 ml ulja

- 250 ml vode

- malo soli

Priprema: 

Pomešati ulje i vodu,i tu smesu svaki put promešati kada se nanosi na kore.Dve kore odvojiti sa strane one idu na kraju da se prekrije burek.Dno okruglog pleha podmazati uljem ili mašću,potom staviti dve kore tako da krajevi vire,sa tim krajevima na kraju zatvaramo burek.Poprskati ih mešavinom ulja i vode,potom staviti sledeću koru koja se prska isto ovom mešavinom,a zatim se premaže i sirom.Svaka kora se prska mešavinom ulja i vode,a svaka druga se filuje sa sirom.Kada smo sve nafilovali,stavimo one dve kore što smo na početku odvojili sa strane i lepo sa svih strana ušuškamo naš burek i naravno porpskamo sa mešavinom vode i ulja.Stavimo u rernu na 180°C,nekih 40 minuta.Ja sam svoj burek nafilovala uveče i ostavila u frižideru,tako da sam ujutru stavila u ugrejanu rernu da se ispeče i eto doručka za čas.Ako su vam ukućani strpljivi ostavite burek da se peče u rerni dok lepo ne porumeni 😉moji nisu bili,pa je burek malo bledunjav 😊


Коментари

Популарни постови