Heljdini paketići


 Evo jedne od ideja za doručak ili večeru,vrlo jednostavno se pravi,a filovati možete sa čim volite.Ja sam se ovaj put opredelila za fil od krem sira i ajvara,a drugi deo sam filovala sa krem sirom,šunkom i kačkavaljem.U zavisnosti koliko paketića želite,toliko će vam trebati kora.Računajte da od jedne kore ispadne 4 paketića,možete ukoliko želite da budu veći od jedne kore napraviti i 2 paketića.

Potrebni sastojci :

- pola pakovanja heljdinih kora

- 1 manje pakovanje krem sira

- 150 gr šunke

- 100 gr kačkavalja

- nekoliko kašika ajvara

- 1 umućeno jaje

Priprema :

Svaku koru presecite na 4 jednaka dela.Svaki deo filujte po želji,ja sam polovinu filovala tako što se namaže krem sir,preko rendana šunka,rendani kačkavalj,a drugu polovinu premazala sa krem sirom i preko nekoliko kašičica ajvara.Fil ravnomerno rasporediti,preklopiti bočne strane,i namazati ih umućenim jajetom kako bi se zalepile,i takodje preklopiti donju i gornju stranu i isto premazati sa jajetom da se paketić ne bi otvorio i fil iscureo.




Tako pripremljene paketiće peći u zagrejanom ulju i to prvo stranu gde su spojeni krajevi paketića,par minuta sa jedne strane i par minuta sa druge strane dok lepo ne porumene.Gotove paketiće staviti na papirni ubrus da se ocede od viška masnoće.

Коментари

Популарни постови