Američka kupus salata (coleslaw)


 Prvi put sam probala ovu salatu kad sam sela da jedem u KFC- u,i oduševila sam se koliko je dobra i koliko ide uz meso.Svaki put kad bih išla tamo da jedem naručila bih i nju.Pogledala sam sastojke,i odlučila da je napravim u svojoj verziji,malo izmenjeno.U original ne ide kikiriki,ali ja sam ga dodala i rezlutat je fantastičan!


Potrebni sastojci :

- malo više od pola glavice rendanog svežeg kupusa

- 3 rendane šargarepe

- 3 do 4 praziluka (možete i manje ukoliko ne volite)

- oko 50 gr kikirikija pečenog neslanog

Za dresing :

- 1 kašika senfa

- pola šolje majoneza

- 1/4 šolje pavlake

- 1 kašika jabukovog sirćeta

- 1 kašičica šećera

- 2 kašičice soli

- malo bibera

Priprema :

Izrendati kupus i šargarepu,praziluk sitno naseckati.Kikiriki naseckati na malo krupnije komade i sve zajedno promešati u dubljoj činiji.


Posebno pripremiti dresing tako što pomešate majonez,pavlaku,sirće,so,šećer,biber.

Prelijete preko salate i sve lepo promešajte.

Коментари

Популарни постови