Američke palačinke


 Malo je reći da palačinke pripremljene po ovom receptu su savršeneee!!!Probala sam razne verzije,ali za ovu mogu da potvrdim da je najbolja.Sutradan,ako ostane 😀,su isto mekane,kao da ste ih tek ispekli.Ja sam koristila šolju od 2,5 dl.U principu što veća šolja više palačinki 😀,količinu šećera sam smanjila u odnosu na originalan recept.

Potrebni sastojci :

- 3 jaja

- 2 šolje mleka

- 2 kašike šećera (1/3 šolje šećera je u originalnom receptu)

- 2,5 šolje brašna

- 1/3 šolje ulja

- prašak za pecivo

Priprema :

Odvojiti belanca od žumanaca i umutiti posebno belanca u čvrst sneg.

Žumanca zajedno sa ostalim sastojcima umutiti,i na kraju dodati umućena belanca lagano špatulom sve promešati.Peći na srednjoj vatri,kad se pojave mehurići okrenuti palačinku.😉



Koristila sam običan tiganj za palačinke,istovremeno sam sipala kutlačom smesu za dve do tri palačinke.

Коментари

Популарни постови