Juneća rebarca sa medom


 Htela sam nešto posebno za Novu Godinu da spremam,ali nekako nisam bila organizovana,i u poslednjem trenutku odlučih se da to budu juneća rebarca.Našla sam lepe komade,i stvarno je priprema bila uživanje.Prvi put sam ih premzaivala sosom koji sam napravila od meda,kečapa,soja sosa,tabasko sosa i pred kraj ih zapekla.Naravno krajnji rezultat je bilo meso koje se odvajalo od koske i lepilo za prste.Ipak potrebno je samo da mu date vremena,da se duže peče na nižoj temepraturi i nema greške🙂

Potrebni sastojci :

- 1 kg junećih rebara ( ja sam naišla na 2 baš lepa parčeta,i nije bilo potrebe da se seče,vi ako uzimate veći komad,zamolite da vam iseku na malo sitnije parčiće)

- 4 do 5 čenova belog luka

- začin za giros ( ima ga u Lidlu i odličan je)

- nekoliko kašičica senfa

- malo ulja,biber

- 2 dl belog vina

- voda

- 2 glavice crnog luka

- 4 do 5 krompira

- 3 do 4 šargarepe

Za premazivanje :

- 2 kašike meda

- puna kašika soja sosa

- 2 kašike kečapa

- tabasko sos po ukusu

Najbolje je da meso začinite dva dana ranije,može i dan ranije,to bi bilo idealno,da upije sve začine,omekša i tako odstoji.Dva čena belog luka isecite malo krupnije i napravite džepove na mesu koje ćete puniti sa belim lukom.Potom premažite meso senfom sa svih strana,stavite začin za giros i biber i dobro utrljajte.Meso stavite u posudu i prelijte sa malo ulja,poklopite i stavite da odstoji bar jedan dan u frižideru.



Sutradan izvadite meso i pripremite posudu u kojoj ćete ga peći.Ja sam koristila veći pekač koji ima i poklopac kako bi mi sve stalo.U pekač stavite ulje ili mast,potom i pripremljeno meso,crni luk isecite na četvrtine,a ostatak čenova belog luka samo izgnječite.Sve poredjate u pekač pored mesa,i nalijte vinom i vode toliko da meso ogrezne.Poklopite i stavite u rernu na 150- 160 °C da se tako poklopljeno krčka dva do tri sata.Možda to deluje puno,ali što ga duže krčkate to će meso biti bolje.Ja sam ga poklopljenog krčkala tri sata.Proverite s vremena na vreme i okrenite ga.Na pola krčkanja dodajte povrće,krupno sečen krompir i šargarepu.



Kada je meso gotovo,ako imate višak tečnosti,slobodno odvadite,ali ostavite malo da ne bi zagorelo.Sad je trenutak da se meso premaže sosom i zapeče.

Za pripremu sosa samo pomešajte u činiju med,soja sos,kečap,tabasko sos.Meso premažite sa svih strana i vratite u rernu na 220°C da se zajedno sa povrćem lepo zapeče.

Коментари

Популарни постови