Pesak torta

 Još kad sam počinjala celu ovu priču,oko pripremanja razne hrane,snimanja same pripreme,rekla sam da ću oživeti recepte iz sveske moje majke,gde je svaki recept napisan ne baš toliko detaljno,navedeni su osnovni sastojci i mere,a sad za pripremu se podrazumeva da znaš kako treba da radiš.Tako je nekad bilo,recepti su uglavnom pisani tako,bez nekog velikog opisa i detalja,a sad je to dosta uprošćeno,da svi mogu da se usude da spreme bilo šta,bez bojazni da im neće uspeti.Ova torta je jedna od tih,ništa se ne peče,priprema je laka,a ukus je lep,kremast...

Potrebni sastojci :

- 1,5l mleka

- 6 pudinga od vanile

- 250 gr šećera u prahu

- 250 gr margarina

- 300 gr mlevene plazme

- 200 gr kokosovog brašna

- 200 gr čokolade za kuvanje

- 200 ml slatke pavlake

Staviti 1l mleka da provri,a u ostalih 500 ml razmutiti puding sa šećerom u prahu.Sve lepo razmutiti da nema grudvica.Kad mleko provri,sipati razmućeni puding i mešati dok se ne zgusne.Prekriti providnom folijom,da se ne bi stvorila korica i ostaviti da se ohladi.Kada se puding ohladi,dodati margarin pa sve zajedno sjediniti mikserom.Smesu od pudinga podeliti na tri jednaka dela.U prvi deo dodati mlevenu plazmu,u drugi deo kokos,a u poslednji deo dodati otopljenu čokoladu.Ja sam sve filovala u kalup prečnik 24 cm,sa obručom koji se skida,i to sledećim redom : red sa mlevenom plazmom,zatim kokos,i poslednji sa otopljenom čokoladom.Staviti u frižider da se dobro stegne pa tek onda premazati umućenom slatkom pavlakom.



Umututi slatku pavlaku i celu tortu premazati,ukrasiti po želji 🙂



Savet plus : Fil sa keksom i kokosom,su prilično gusti,teško se razmazuju kašikom,ja sam deo sa keksom  utapkavala rukom,kao i sa kokosom,malo sam se pomogla kašikom,trudite se samo da ga rasporedite koliko možete ravnomerno,stavite po nekoliko kašika fila svuda tako ćete biti sigurni da je koliko toliko ravnomerno.

Pre nego što krenete da rasporedjujete filove,dno kalupa obložite sa providnom folijom,tako da višak folije prelazi preko zidova kalupa,na taj način ćete moći lako da izvadite tortu,bez bojazni da će vam se pokvariti kad skinete obruč.


Коментари

Популарни постови