Posne suve paprike


 Idealne za dane posta,možete ih puniti sa prosom,pasuljem..ja sam ih punila sa rendanom šargarepom,krompirom i prazilukom.Najlepše su kad se u zemljanoj posudi zapeku u rerni.👍

Potrebni sastojci :

- 10 kom suvih paprika

- 2 do 3 praziluka

- 3 srednja krompira

- 2 srednje šaragrepe

- 2 kašike brašna

- kašičica aleve paprike

- 300 ml vode

- so,biber

Priprema :

Paprike potopiti u mlaku vodu,i ostaviti ih da omekšaju.Na malo ulja propržiti sitno seckan praziluk,potom dodati rendani krompir i šargarepu.Sve lepo sjediniti i prodinstati,zatim dodati so,biber.Kratko sve prodinstati,jer svakako ide u rernu.





Paprike puniti pripremljenim filom,možete ih zatvoriti kolutom krompira ili paradajza,ja ih nisam zatvarala,samo sam ih lepo položila na dno zemljane posude koju sam prethodno podmazala mašću.Kada ste poredjali paprike,u 300 ml vode razmutite brašno sa alevom paprikom i prelijte preko paprika.Stavite foliju preko,i pecite na 200°C nekih 20 ak minuta potom otkrijte i zapecite.👌


Коментари

Популарни постови