Najmekše kiflice

Najlepše kiflice je pravila moja Gaga,majka moje drugarice iz osnovne škole,kod njih je uvek kuća bila puna dece što njihove,što tudje.Nikad je nije mrzelo da namesi pune plehove kiflica koje se pojedu brzinski.Detinjstvo sam provela kod njih,i najsladje mi je bilo kod njih da jedem,nisu to bila neka posebna jela ali su imala dušu,ljubav koja se osećala u svakom zalogaju jer je sve sa velikom ljubavlju spremala.Kada sam upoznala mog supruga,prvo što sam mu rekla moraš da upoznaš moju Gagu i da probaš njene kiflice,a njoj sam rekla da mora da me nauči da ih pravim.Godine su prošle,a ja evo znam da umesim i to uspešno kiflice,i znam da je ponosna na mene ❤

Ove kiflice koje sam spremala po ovom receptu su tako mekane,ukusne da prosto ne mogu da opstanu duže od jednog dana 😄ja sam ih spremala slane,jer takve najviše volimo a punila sam ih mešavinom krem sira i pršute
 

Potrebni sastojci :

- 1 kg mekog brašna

- 1 kvasac

- 500 ml mleka

- 4 žumanceta

- 1 kašičica šećera

- 1 kašika soli

- 2 dl ulja

Za punjenje :

- krem sir

- sitno seckana pršuta

(nadev može da bude bilo šta što volite,mi najviše volimo slane i prazne)

Za premazivanje :

- jaje

- narendan margarin

- morska so,susam,kim (ako pravite slane)

- malo ulja

Priprema :

Zagrejati mleko da bude mlako,dodati izmrvljen kvasac,kašičicu šecera i kašiku brašna sve lepo razmutiti i ostaviti 10 ak minuta da nadodje.

U dublju posudu sipati brašno,ne svu količinu odjednom,dodati so pa promešati,napraviti udubljenje pa dodati žumanca,ulje i nadošli kvasac.Sve lepo sjediniti varjačom a potom i mesiti rukom uz postepeno dodavanje brašna.Testo treba da bude mekano i pomalo lepljivo.Pokriti krpom i ostaviti oko 45 minuta na toplom da nadodje.



Kada je testo naraslo,premesiti ga i podeliti na 6 jednakih jufki.Svaku jufku rastanjiti,i potom seći trouglove,tj secite na onoliko delova kolike hoćete da vam budu kiflice,ja sam ovaj put pravila manje.Na svaki trougao stavite fil po želji,potom preklopite da ne bi izašao fil i umotajte u kiflicu.



Nafilovane kiflice premažite umućenim jajetom,a potom preko njih narendajte margarin (najbolje je ako margarin stavite malo u zamrzivač da bi mogli lakše da rendate).Tako pripremljene pospite susamom i stavite u zagrejanu rernu na nekih 200° C da se peku.Vodute računa ne treba im mnogo da lepo porumene.Gotove kiflice premazati malo uljem i pokriti da još malo odstoje.



Za pripremu nadeva od krem sira i pršute nisam pisala količinu iz razloga što sam samo odokativno za neloliko kiflica pomešala malo krem sira i naseckane pršute.

Коментари

Популарни постови