Interkontinental torta



 Nikad nisam bila vešta kada su u pitanju dekoracije torti i kolača,ali ovaj put sam se maksimalno potrudila.Figurica je kupljena,mladi gospodin je birao za svoj treći rodjendan,a ostatak torte sam ukrasila šlagom koji sam obojila zelenom bojom za kolače,a umesto šprica za šlag koristila sam kesu za zamrzivač i prilično sam iznenadjena kako je sve lepo ispalo 😀recept za tortu sam pronašla kao i obično kod drage Lidije Djurić,na instagram profilu #mojedjakonije.Torta je fenomenalna,svako ko je probao nije ostao ravnodušan a pojela se za jedan dan!A o tome koliko je brzo mladi gospodin porastao,drugi put 🥰🎂

Potrebni sastojci :

Za kore :

- 4 belanca

- 4 kašike šećera

- 6 kašika mlevenih,pečenih lešnika

- 1 kašika brašna

- na vrh kašičice praška za pecivo

Ovo su sastojci za jednu koru,a pravite ukupno 3 kore u kalupu prečnika 24 cm

Za fil :

- 12 žumanaca

- 15 kašika šećera

- 9 kašika gustina

- 1 l mleka

- 250 gr maslaca

- 100 gr bele čokolade

- 100 gr mlečne čokolade

- 100 gr mlevenog pečenog lešnika

Dodatno :

- 2 kesice šlaga (ja sam stavila manju količinu mleka na dve kesice da bi mi šlag bio gušći i da bih mogla da ukrasim tortu,vi možete koristiti i slatku pavlaku da premažete celu tortu)

Priprema :

Rernu uključiti na 200°C.Mutiti 4 belanca dok ne budu čvrsta na dodir,a potom postepeno dodavati 4 kašike šećera.Na kraju špatulom umešati 6 kašika mlevenih pečenih lešnika,potom i na vrh kašičice praška za pecivo i na kraju jednu kašiku brašna.Kalup prečnika 24 cm obložiti pek papirom i izliti smesu za koru.Peći 15 ak minuta.Ovo isto ponoviti još dva puta,da bi dobili 3 kore.Koru ostaviti da se ohladi pa je tek onda odvojiti od pek papira.




Za fil umutiti penasto 12 žumanca sa 15 kašika šećera,dodati 9 kašika gustina i 2dl mleka.Ostatak mleka staviti na ringlu da provri.Kad provri malo mleka sipati u smesu od žumanaca,pa sve vratiti u provrelo mleko.Mutiti još 2 do 3 minuta na srednjoj temperaturi dok se fil ne zgusne.Pokriti prividnom folijom i ostaviti da se ohladi.

U ohladjeni fil dodavati kašiku po kašiku umućenog maslaca omekšalog na sobnoj tenperaturi.

Fil podeliti u tri dela.U prvi deo dodati prohladjenu na pari otopljenu belu čokoladu,u drugi deo prohladjenu na pari otopljenu mlečnu čokoladu,a u treći deo pečene mlevene lešnike.

Ja sam tortu slagala u kalupu sa obručom koji se skida sledećim redosledom :

Kora- fil sa mlečnom čokoladom

Kora- fil sa mlevenim lešnicima

Kora- fil sa belom čokoladom




Ostaviti u frižider preko noći da se dobro stegne,a potom sutradan pažljivo odvojiti od obruča i ukrasiti po želji.Ja sam umutila 2 kesice šlaga koji sam potom obojila zelenom bojom za kolače,stavila u kesu za zamrzivač,odsekla vrh kese i dekorisala tortu.Na kraju sam sve posula šarenim mrvicama.

Коментари

Популарни постови