Sočivo


 

Sočivo..ostalo mi je duboko urezano u sećanju,iz perioda kada sam išla u osnovnu školu i ostajala u produženom boravku.Toliko često je za ručak bilo sočivo,da sam ga zamrzela.Medjutim sa godinama se to promenilo,i otkrila sam crveno sočivo koje je mnogo blažeg ukusa od braon,i skuva se za svega 15 minuta!Ja ga kuvam kao i pasulj,s tim da ako koristim sveže meso,ili slaninu,uvek prvo to skuvam pa onda dodam sočivo,jer se ovo baš brzo skuva🙂
#socivo#crvenosocivo#rucak#domacahrna#carolijakuhinjeporodicetintor
Sočivo
Potrebni sastojci :
- 250 gr crvenog sočiva
- oko 150 gr sitno seckane slanine
- malo suvog mesa
- 2 glavice crvenog luka
- 2 šargarepe
- aleva paprika,kašika brašna
- so
Priprema:
Prvo prodinstati suvo meso,sitno seckanu slaninu i naseckanu na kolutove šargarepu.Potom naliti sa malo vode i ostaviti da se kuva.Sočivo isprati pod mlazom vode,i dodati ga u vodu zajedno sa suvim mesom i slaninom.Nije potrebno kuvati više od 15 do 20 minuta.




Zapršku pripremiti na klasičan način,tako što propržite sitno seckan luk,zatim dodati kašiku brašna,malo aleve paprike i zaliti sa malo vode.
Dodavati kašiku po kašiku zaprške u pripremljeno sočivo.Pred kraj dodati so po ukusu

Коментари

Популарни постови