Svinjska plećka sa krompirom iz rerne


 Ovi prethodni dani su protekli u znaku okupljanja sa nama najdražim ljudima,a gde je dobro društvo mora da bude i dobra klopa.Ovakav komad mesa je uvek dobar izbor,nije previše suvo,nije ni previše masno,baš potaman kako treba da bude!I da,za ovako pripremljeno meso vam neće trebati nož da ga sečete,samo se raspada😊

Potrebni sastojci :

- 1,5 kg svinjske plećke u komadu

- suvi začin,aleva paprika,so,biber

- 2 glavice crvenog luka

- 4 do 5 čenova belog luka

- malo ulja

- mast

- čaša belog vina ( plus za popiti 😂)

- čaša vode

- 3 do 4 šargarepe

- 7 do 8 krompira

Priprema :

Idealno bi bilo da usoljeno meso odstoji dva dana u frižideru ili bar jedan dan.Ja sam ovaj komad mesa začinila,ili još bolje reći izmasirala sa alevom paprikom,solju,biberom,suvim začinom,i prelila sa malo ulja.Uvila u kesu i stavila u frižider dva dana.




Neposredno pred pečenje sam ga izvadila,i u pekač sa poklopcem stavila oljuštenu šargarepu isečenu na krupne komade,zatim i meso a preko njega crveni luk isečen sitno (razlog tome je što mi je od prethodnog dana ostao isečen luk na sitne kockice pa sam ga iskoristila,vi možete da ga isečete na četiri dela,istopi se).Potom dodati samo zgnječen beli luk,i preko mesa staviti nekoliko kašika masti.Sve preliti vinom i vodom.Poklopiti i staviti u rernu tako poklopljeno da se krčka nekih 3 sata.Nakon tog vremena ubaciti krompir isečen na kocke,i vratiti u rernu bez poklopca još sat vremena.




Višak tečnosti će se u kombinaciji sa lukom i maću pretvoriti u najdivniji sos,a meso će biti toliko mekano da vam neće biti potreban nož.

Коментари

Популарни постови