Brzi jastučići od testa

Razmišljala sam kako da nazovem ovaj brzinski recept,nisu ni mekike nisu ni uštipci,nešto izmedju,ali vrlo ukusno i sprema se za svega 15 minuta!Od sastojaka vam ne treba ništa posebno,to svako ima u kući,a kad vam ponestaje ideja šta za doručak ili večeru a da je brzo,ovaj je jedan od tih recepata.Testo odlično ide uz sir,ili ako volite slatku varijantu,neutralnog je ukusa.E sad znam da će me mnoge novopečene domaćice kritikovati što nisam merila koliko brašna sam stavila,jer sam to radila odokativnom metodom,i obećavam da uskoro pravim ponovo i pišem koliko tačno ide brašna🙂

Potrebni sastojci :

- jedno jaje

- 250 ml jogurta

- 1 prašak za pecivo

- malo soli

- brašna po potrebi

- ulje za prženje

Priprema :

U dublju posudu pomešati vlažne sastojke,umućeno jaje i jogurt,pa dodati prašak za pecivo,malo soli i brašno.Brašno dodajte postepeno,testo treba da bude mekano,ali da se ne lepi mnogo za ruke.Tako pripremljeno testo razvući na pobrašnjenoj podlozi,rasklagijati na debljinu od 1 cm,i seći željeni oblik.Ja sam sekla na manje pravougaonike.




U dubljem tiganju zagrejati ulje,treba da ga bude dovoljno,stavljati pripremljeno testo i pržiti na srednjoj temperaturi dok ne dobije lepu zlatnu boju sa obe strane.Vaditi na papirni ubrus da se ocedi od viška masnoće.Služiti toplo uz slane ili pak slatke namaze 🙃




 

Коментари

Популарни постови