Keks torta


 Prilično jednostavan kolač,prvi put sam ga napravila još dok sam bila u srednjoj školi,to je inače bila i moja prva poslastica koju sam napravila tada.Suprugu je bio rodjendan,a njemu omiljena torta i dan danas je keks torta.Nije bilo ništa slatko u kući da se jede,daj nešto na brzinu da se smuti 😊

Potrebni sastojci :

- 400 gr keksa ( može petit beurre ili bilo koji drugi koji imate)

- 2 kesice pudinga od čokolade

- 20 gr čokolade za kuvanje

- 800 ml mleka

- 8 do 10 kašika šećera

- oko 100 gr margarina ili maslaca

- jedna srednja džezva turske kafe

Za dekoraciju :

- šlag ili umućena slatka pavlaka

Priprema :

Prvo pripremiti fil od pudinga i čokolade.Razmutiti 2 kesice pudinga sa malo mleka,dodati šećer i lepo promešati da ne bude grudvica.Ostatak mleka staviti da provri.Kad je mleko provrilo dodati razmućen puding,mešajući da se ne naprave grudvice i da se puding zgusne.Odmah dodati izlomljenu čokoladu za kuvanje,i sve lepo sjediniti.Prekriti prozirnom folijom i ostaviti da se ohladi.Penasto umutiti margarin i sjediniti ga sa filom od pudinga i čokolade.




Skuvati jaču kafu u koju ćete umakati keks.Ja sam otprilike na džezvu srednje veličine stavila jednu kašiku kafe.Ostaviti kafu da se prohladi.




U posudu u kojoj ćete slagati tortu,na dno poredjati keks umočen u kafu.Dovoljno je samo da ga malo okvasite sa obe strane,nemojte ga dugo držati da se ne bi raspao.Preko keksa,ravnomerno rasporediti deo fila od čokolade i pudinga,zatim opet red sa keksom i sve tako dok ne utrošite sav materijal.Tortu završiti slojem keksa i premazati umućenim šlagom 😊





Коментари

Популарни постови