Lazanja na moj način


 Verujem da svako ima neki svoj recept i način kako pravi lazanje.U principu ja sam u moj recept dodala pečurke,koje nisu nužno potrebne,prosto sam htela da ih još malo obogatim i da što bi se reklo da pucaju od fila 🙂Gosti su bili jako zadovoljni ukusom a i ja.Koristila sam domaće sveže kore za lazanje,koje sam kupila na pijaci,i stvarno su fenomenalne.Ako nemate ideju šta više za ručak,možda vam ovaj recept posluži kao inspiracija.

Potrebni sastojci :

- 500 gr kora za lazanje

- 500 gr mlevenog junećeg mesa

- 400 gr šampinjona

- jedna veća glavica crvenog luka (može i obični)

- 4 do 5 čenova belog luka

- oko 500 gr paradajz pelata

- so,biber

Za bešamel sos :

- 60 gr puter

- 50 gr brašna

- 700 ml mleka

- šaka parmezana

- malo soli,biber

- malo narendanog muskatnog oraha

Za posipanje :

- oko 150 gr kačkavalja

Priprema :

Na zagrejanom ulju propržiti sitno seckani luk,potom dodati isečene pečurke,dinstati ih dok ne ispari skoro sva tečnost.Dodati mleveno meso i sve zajedno propržiti dok meso ne dobije lepu braonkastu boju.Pred kraj dodati paradajz pelat i sve zajedno krčkati još malo.Ovaj fil je potrebno da vam bude dovoljno sočan,neka ima malo tečnosti,da lazanje ne bi bile suve.




Za bešamel sos potrebno je otopiti puter,zatim dodati brašno i malo propržiti,sipati mleko i na srednjoj vatri mešati sve vreme da se ne naprave grudvice i dok se sos ne zgusne.Pred kraj dodati narendan parmezan,muskatni orah,so,biber.



Vatrostalnu posudu u kojoj ćete praviti lazanje premazati debljim slojem putera,a zatim na dno rasporediti malo fila sa mlevenim mesom,da se kora ne bi zalepila.Preko toga poredjati kore za lazanje da se ne preklapaju.Zatim preko kora ravnomerno rasporediti bešamel sos,a preko njega fil sa mlevenim mesom i pečurkama.I tako redjate sve dok imate materijala.Na kraju lazanju završavate korom koju premažete tankim slojem bešamela.

Lazanju prekriti alu folijom i staviti u rernu nekih 40 minuta na 200 °C,a potom otkriti i ostaviti da se još malo zapeče.




Kada je lazanja gotova obilno preko cele narandati kačkavalj i vratiti u isključenu toplu rernu da se otopi.




Коментари

Популарни постови