Uskršnja jaja









Svake godine dodam još neku novu tehniku farbanja jaja,ove godine to su bile @dr.oetker_srbija carmin boje.U pakovanju su vam na raspolaganju 4 boje,i iskreno oduševljena sam intezitetom boje!Sve preporuke.U zavisnosti od toga koju nijansu želite,toliko dugo i držite.Pišem vam postupak za par tehnika ukrašavanja jaja.

Pastelne boje 

Potrebni sastojci :

- bela jaja

- @dr.oetker_srbija carmin boje

- 700 ml ključale vode

- 5 kašika sirćeta

Priprema :

U ključalu vodu sipati sirće i lepo promešati.Dodati neku od željenih boja,i kuvano jaje držati 20 ak sekundi..možete i duže ili kraće u zavisnosti kakav intezitet boje želite da postignete.

Malo sam se igrala,pa sam samo polovinu jajeta obojila pastelno,a druga polovina je ostala bela.




Dekupaž

Potrebni sastojci :

- bela jaja

- isečeni motivi sa salvete

- belance

- četkica

Za dekupaž se koristi samo jedan sloj salvete sa motivom,ako su troslojne ona dva sloja se odvoje.Iseći željene motive,i premazati kuvano jaje sa malo belanceta,zalepiti motiv,i četkicom bez velikog pritiskanja lagano preći preko motiva.

Mermerna jaja

Potrebni sastojci :

- obična jaja ili bela

- boja za mermerna jaja (uzela sam u @kengur_com )

- rukavice

Priprema :

U pakovanju se dobijaju boje u ampulama koje razdvojite i stavite u vruću vodu da stoje nekih 2 minuta.Zatim protresti svaku boju i odseći vrh.Na rukavice sipati 10 do 15 kapi boje i kuvano jaje prebacivati iz ruke u ruku nekoliko puta.Ostaviti da se osuše.





Inače ove godine mi je samo jedno jaje puklo prilikom kuvanja.Jaja sam izvadila uveče,da stoje na sobnoj temperaturi do jutra,a zatim sam u veliku šerpu na dno stavila krpu i sipala mlaku vodu,poredjala jaja i stavila malo soli.Kuvala sam ih na srednjoj vatri.
 

Коментари

Популарни постови