Čokočinke

 

Poluzdrava varijanta palačinki 😂🥞 kažem poluzdrava zbog filovanja,jedan deo ukućana je filovao sa nutelom,a ostali sa zdravijim filom.Šta mislite za koju sam ja varijantu?Iskreno,probala sam obe kombinacije,ali džaba sve nutela je nutela 😄 davnih dana sam probala čuveni kikiriki puter,i pravila i kupovala,ali jednostavno nisam toliko fascinirana da bih ga često konzumirala.Vi kako budete želeli,filujte sa čim više volite.Ovo testo za palačinke je svakako bolja varijanta od običnog.Recept sam našla kod @recepti_za_srecu ,malo sam izmenila deo sa filom,tj manje sam stavila kikiriki putera.Kod njih imate originalan recept.

Čokočinke

Za testo :

- 1 veće jaje

- 200 ml mleka po izboru

- 10 gr kakaa

- par kapi arome vanile

- 80 gr ovsenog brašna (sameljite ovsene pahuljice)

- malo ulja za pečenje

Fil :

- 4 kašike grčkog jogurta

- 2 kašičice kikiriki putera

- malo meda,ili nekog drugog zasladjivača

- voće po želji

Priprema :

Ručno mutilicom umutiti jaje,pa dodati vlažne sastojke,aromu vanile,mleko.Zatim dodati ovseno brašno i kakao.Sve lepo promešati da nema grudvica.Teflonski tiganj premazati sa malo ulja,i kad se dobro ugreje sipati smesu za palačinke.Pravite manje,kao američke da bi mogli da ih okrećete.Pecite ih na srednjoj temperaturi 2 do 3 minuta sa jedne strane i isto toliko sa druge.




Za fil pomešajte grčki jogurt i kikiriki puter sa medom,premažite palačinke i stavite po želji iseckano voće.

Коментари

Популарни постови