Višnjevača


 Jooooj gde me nadje!!!Višnjo moja,višnjičice 😂🍒suprug kao glavni i odgovorni za višnjevaču,ja kao degustator 🥂zadnjih par godina jedino mi višnjevača prija da popijem kad su neke specijalne prilike,a isto tako i mojim prijateljicama koje su navikle da uvek ima dobre stare višnjevače!

Potrebni sastojci (za 3 flaše od 1L) :

- oko 2 kg višanja sa košticom

- 1 kg šećera

Višnje oprati i rasporediti ravnomerno u tri flaše,šećer ravnomerno posuti preko višanja i staviti da odstoji 40 dana na suncu.S vremena na vreme promućkati flaše.

Nakon 40 dana sipati rakiju.Ja sam za ovu količinu višanja potrošila oko 750 ml rakije od kajsije.Mom suprugu je slaba,tako da vi prema vama odredite koje jačine želite da vam bude višnjevača i shodno tome dodajte postepeno rakiju.Rakija ne mora da bude od kajsije,može po vašem izboru,ja sam imala ovu.




Najjednostavnije vam je da u veliku vanglu sipate višnje koje su odstojale,i postepeno dodajete rakiju,i ujedno probate i na taj način odredite koliko vam je dovoljno.

Kada ste spremljenu višnjevaču sipali u flaše,ostavite je bar mesec dana na tamnom mestu.😉



Коментари

Популарни постови