Buhtle sa kremom

 

Ovo su definitivno najmekše buhtle koje sam ikada pravila,a nestaju neverovatnom brzinom!Ljudi moji ovo morate probati,izuzetno su ukusne,mekane,vazdušaste,ma milina jedna 😁ja sam htela da ih punim džemom,ali nisu bili dovoljno gusti,tako da sam odustala i punila ih kremom koji sam kupila u @lidlsrbija i mogu vam reći ovaj krem je fantastičan,taman je gustine koje treba da bude,ne curi,ne izgubi se u testu,ostane nakon pečenja.Ma šta više da pričam evo recepta.Ovaj recept i mnoge druge sam našla kod divne @moje_djakonije

 

Potrebni sastojci :

- oko 500 gr glatkog brašna

- 20 gr svežeg kvasca

- 50 gr šećera u prahu

- 50 ml tople vode

- 50 ml ulja

- 250 ml toplog mleka

- pola kašičice soli

- kašičica šećera

Dodatno :

- krem za punjenje ili džem samo da bude gust

- 1 jaje za premazivanje buhtli

- šećer u prahu za posipanje

Priprema :

Izmrviti kvasac u 50 ml tople vode,dodati kašičicu šećera,kašičicu brašna i ostaviti na toplom da nadodje.

U drugoj posudi dodati 250 gr brašna,šećer u prahu,ulje (jednu kašiku ostavite sa strane),so,toplo mleko i nadošli kvasac i sve lepo sjedinite.Postepeno dodajte ostatak brašna da zamesite lepo meko testo.Premažite ga jednom kašikom ulja,pokrijte činiju providnom folijom i ostavite na toplom da se testo udvostruči.




Nadošlo testo malo premesiti,ja nisam dodavala više brašna,rasklagijati,iseći kvadrate željene veličine i na svaki staviti nadev krem ili džem.Spojiti rukama suprotne krajeve kvadrata i oblikovati loptice,koje redjate u pleh obložen pek papirom.Ja sam koristila pleh približno prečnika 24 cm.Kada ste poredjali sve buhtle premazati ih umućenim jajetom.Rernu uključiti da se zagreje na 200°C,a zato vreme ostaviti buhtle još malo da nadodju.Peći nekih 20 do 25 minute.Gotove i prohladjene buhtle obilno posuti šećerom u prahu




Коментари

Популарни постови