Pileće ćufte


 Ovaj divni i brzinski recept sam pronašla kod @recepti_za_srecu ,pored toga što je brzo veoma je ukusno!Ja sam ga malo izmenila,a kod @recepti_za_srecu možete naći original recept kao i mnoge druge!😍Kao prilog možete da napravite pire krompir,ili na primer beli sos sa mirodjijom koji imate kod njih na profilu baš gde su objavljene i ove divne ćufte.


Sastojci :

- oko 300 gr pilećeg filea 

- jedno jaje

- 80 gr prezli

- 50 ml mleka

- šaka narendanog kačkavalja

- 3 čena belog luka

- so,biber,peršun

Priprema :

Pileći file iseći na sitne kockice i samleti,ja sam to uradila u secku.Zatim dodati jedno jaje,prezle,mleko,narendan kačkavalj,sitno naseckan beli luk,so,biber,peršun.Sve lepo sjediniti rukama.U dubokom tiganju zagrejati ulje.Nauljiti ruke,i uzimati otprilike jednu kašiku smese i oblikovati ćufte.Peći na srednjoj vatri dok ne porumene sa obe strane.Vaditi na papirni ubrus da upiju višak masnoće.




Kao prilog ja sam napravila pire krompir.

Коментари

Популарни постови