Tiramisu

 

Tiramisu..hm,šta reći za ovaj kolač.Prilično jednostavan za pravljenje,ali samo u slučaju kad se lepo,detaljno pročita recept,ili ako ste kao ja brzopleti napravićete ga iz drugog pokušaja.Jesam se jako iznervirala,što samo preletim recept,ali zaista ispao je na kraju fenomenalan.Zato samo lepo pročitajte recept,pripremite sastojke unapred da stoje ispred vas,da ne biste nešto zaboravili i nema greške.Ja sam u ovom receptu koristila sveža jaja,kad kažem sveža mislim nisam ih kuvala na pari.Preživeli smo,nije nam ništa,osim što smo dobili koji kilogram više.😊Vi kako želite,ako ste u strahu,možete skuvati žumanca na pari.

Potrebni sastojci :

- 6 jaja

- 150 gr šećera

- 2 čepa ekstrata vanile

- 500 gr maskarpone sira

- 3 doze espresa ili 3 doze nesa

- duplo pakovanje piškota (mislim na ono pakovanje od 210 gr)

- kakao za posipanje

Priprema :

Prvo odvojiti žumanca od belanaca.Žumanca mutiti sa šećerom dok smesa ne postane gusta,šećer se ne istopi,ja sam otprilike mutila oko 20 minuta.U toku mućenja dodati ekstrat vanile.U umućenu smesu od žumanaca lagano dodati kašiku po kašiku maskarpone sira,i mutiti najmanjom brzinom ili ručno vodeći računa da ne ostanu grudvice.Kada ste spojili maskarpone sir sa umućenom smesom od žumanaca ostavite malo u frižideru dok mutite belanca.Inače količinu šećera koja vam piše u receptu možete podeliti,pa polovinu umutiti sa žumancima a drugu polovinu sa belancima.Ja sam ovaj put svu količinu šećera odmah umutila sa žumancima.




Čvrsto ulupati belanca,i zatim ih lagano umešati u smesu od žumanaca i maskarpone sira.Kada ste spojili lepo te dve smese kreće filovanje.

U vatrostalnu činiju,dimenzija 24 × 24cm,redjati piškote koje ste prethodno kratko umočili u pripremljenu kafu.Zatim polovinu fila ravnomerno rasporediti preko piškota,a potom poredjati i drugi red piškota i završiti sa preostalim filom.Obilno posuti kakao prah. 

P.S. umesto maskarponea možete koristiti i Ella sir,ali ja sam sad želela baš da koristim maskarpone koji inače se i koristi u originalnom receptu,a i bio je na akciji. 😉



Коментари

Популарни постови