Integralne pločice sa semenkama

 

Evo jedne grickalice,malo zdravija varijanta a jednako ukusna 😊 stvarno vrlo jednostavna i brza priprema!Probajte,brašno možete da birate koje želite,ja sam koristila heljdino i ražano.Od semenki i začina takodje,ja vam pišem osnovni recept a vi ako želite dodajte ono što volite i nema greške 🥰

Potrebni sastojci :


- 130 gr heljdinog brašna

- 130 gr ražanog brašna 

- 4 pune kašike maslinovog ulja

- 2 kašike sirove golice 

- 3 kašike sirovog suncokreta 

- 3 kašike susama

- 3 kašike lana

- ravna kašičica morske soli

- 150 ml mlake vode

- začini po izboru : mlevena paprika,beli luk u prahu,čili...


Priprema :


Semenke golice i suncokreta u dva poteza usitniti u secku (da ne bude prah,malo sitnije u odnosu na prirodan oblik).

Pomešati suve sastojke u posudi,i potom dodati vodu i ulje.




Od dobijene smese zamesiti glatko testo i što tanje ga razvući,ja sam to uradila izmedju dva pek papira.Nožem iseći oblike po želji,ja sam pravila kao pločice,i poredjati na pleh obložen pek papirom.Peći u zagreajnoj rerni na 200 °C nekih 20 minuta.

Sipajte sebi jednu čašu piva,uvalite se i uživajte u ovoj gricakalici 🍻



Коментари

Популарни постови