Jabuke u lisnatom testu

 

Dosadila sam više sa jabukama,znam 😄 ali mora se potrošiti ovo što imam...pekla se rakija,pa je pretklo,a šteta bi bila da se ne iskoriste.Za ovaj recept vam nije potrebno ni mnogo materijala,a ni vremena!Jako se brzo sprema,i ukus je odličan.Mekane i sočne jabuke u lisnatom testu,posute cimetom i šećerom u prahu,ma divota!Ovog puta imala sam sjajnog pomoćnika i degustatora 🥰

Potrebni sastojci :


- 275 gr. lisnatog testa (ja sam koristila sveže,ima ga u @lidlsrbija ,ukoliko koristite zamrznuto,prethodno ga odmrznite i rastanjite)

- 3 manje jabuke

- jedno jaje

- cimet šećer @dr.oetker_srbija 

- šećer u prahu za posipanje


Priprema :


Razvučeno lisnato testo iseći na tračice željene širine,ja sam sekla uže,vi možete kako želite.Jabuke oljuštiti,i pomoću spravice izvaditi sredinu jabuke.Zatim jabuku iseći na deblje kolutove.Svaki kolut obmotati tračicom od lisnatog testa kao na snimku.Tako pripremljene kolutove jabuke redjati na pleh obložen pek papirom.




Umutiti jedno jaje,kojim ćete premazati pre pečenja pripremljene jabuke u lisnatom testu.Posuti sve cimet šećerom i staviti da se peče na nekih 220°C dok lepo ne porumene.Kada su gotove obilno posuti šećerom u prahu.



Коментари

Популарни постови