Pasta sa tikvicama i sušenim paradajzom


 Pasta sa tikvicama i sušenim paradajzom...da sam znala koliko je dobra pasta spremljena na ovaj način i to sa tikvicama pravila bih je stalno.Neverovatno kakvog je ukusa,potpuno nešto drugačije,brzo,ukusno i nešto što će vam se sigurno dopasti!Ovo morate da pravite.


Pasta sa tikvicama i sušenim paradajzom


Potrebni sastojci (za 2 osobe) :

- oko 200 gr. špageta

- 3 tikvice (moje su bile male)

- 10 ak komada sušenog paradajza u ulju (ako vam se učini da je to malo,i ako volite možete povećati količinu)

- 4 čena belog luka 

- oko 100 ml pavlake za kuvanje

- so,biber,svež bosiljak (ja nisam imala pa sam stavila svež vlašac),majčina dušica

- rendani parmezan

Priprema :

Na malo ulja kratko propržiti seckani beli luk sa sušenim paradajzom,čisto da puste svoje arome.Tikvicu iseći na tanke tračice,ja to radim sa ljuštilicom koja seče tako,i dodati belom luku i paradajzu.




Sve zajedno još malo propržiti,dodati začine,so,biber,i sipati pavlaku za kuvanje.Sve zajedno kuvati još malo.Špagete skuvati na uobičajan način.




Kada je sos sa tikvicama gotov,dodati skuvane špagete i sve lagano promešati.Na kraju dodati svež vlašac,majčinu dušicu i rendani parmezan.



Коментари

Популарни постови