Slani korneti od lisnatog testa

 

Wooow...kakva milina za gledati ali i za probati 🙂 počinje sezona slava,znamo šta je to što bi trebalo da se nadje na slavskoj trpezi,ali zašto da ne bude i nešto novo,ukusno i što će se verujem svima dopasti?Ovi slani korneti su mi otkriće,tako su ukusni da ih morate praviti.Kalup za ove kornete sam pravila od hamera i obmotavala folijom,ceo taj postupak i objašnjenje imate u objavi gde sam pravila kornete sa vanila kremom.Ukoliko imate ovakve kalupe onda vam je više od pola posla gotovo.

Potrebni sastojci : ( od ove mere vam ispadne oko 40 korneta)

- dva pakovanja svežeg lisnatog testa od 275 gr. (možete ga naći u @lidlsrbija )

- 150 gr suve pečenice

- 200 gr krem sira ili kajmak namaza

- oko 300 gr kisele pavlake

- 4 kašike majoneza

- 2 kašičice senfa

- so,biber po ukusu

- sitno rendani kačkavalj,peršun

U nadev možete dodati po želji i par kiselih krastavčića,kuvana jaja..


Priprema :


Lisnato testo iseći na tračice tako da imate ukupno 40 tračica, za svaki kornet po jednu.Kalupe obmotati lisnatim testom,premazati umućenim jajetom i staviti u zagrejanu rernu.Peći na 200° C,nekih 15 ak minuta dok ne dobiju lepu zlatnu boju.Kada se ispeku i malo prohlade,pažljivo skidati sa kalupa,ostaviti da se potpuno ohlade.




U posebnu činiju sjediniti sastojke za fil,pečenicu sitno naseckati,dodati krem sir,pavlaku,majonez,senf,so i biber.Sve lepo promešati da se dobro sjedini.Ja sam punila špric filom i tako punila kornete.Svaki sam posula sa sitno rendanim kačkavaljem i malo peršuna.

Коментари

Популарни постови