Čokoladne praline


 Praline...ne mogu reći da ih je baš tako lako napraviti,a ne mogu ni reći da sam se nešto udubljivala i istraživala kako se prave,zaista ima mnogo načina i caka.Htela sam neku najjednostavniju varijantu.Ovo mi se učinilo kao najbolje za početak.Ono što je najbitnije jeste da kad sipate čokoladu u kalup lepo rasporedite čokoladu po svim ivicama,tako da obloži i dno kalupa i zidove.Ja sam za to koristila slikarsku četkicu sa kojom sam lepo uspela da rasporedim čokoladu.Odlučila sam da moje praline budu punjene čokoladnim musom,a čokoladu koju sam koristila bila je Najlepše želje.Ove divne novogodišnje kalupe pronašla sam u @lidlsrbija 🍫🍬🍫🍬🍫


Čokoladne praline


Potrebni sastojci za praline :


- 150 gr mlečne čokolade


Potrebni kalupi za fil :


- 50 gr mlečne čokolade

- 50 ml slatke pavlake


Priprema :


Za pripremu fila je potrebno da slatku pavlaku blago umutite,možete i ručno žicom.Zatim u nju dodati 50 gr rastopljene čokolade,i sve lepo promešati da se sjedini.Odložite u frižider do korišćenja.Preostalu čokoladu podelite na tri dela.2/3 rastopite na pari,sklonite sa vatre pa dodajte preostalu čokoladu i mešajte dok se ne sjedine.Čokoladu sipati u čiste i suve kalupe i lepo je rasporedite po dnu i ivicama,ja sam to radila sa četkicom tankom za slikanje.




Zatim to ostaviti na sobnoj temperaturi da se stegne a potom staviti na 30 minuta u frižider da se u potpunosti stegne.U kalupe sa stegnutom čokoladom sipati fil koji ste pripremili,ali punite do polovine ne više.Preko sipajte preostalu čokoladu (ako se stegla,ponovo je rastopite),skinite višak i stavite u frižider da se stegne nekoliko sati.Inače kad se praline stegnu iz ovog silikonskog kalupa stvarno ih je lako izvaditi.😊



Коментари

Популарни постови